HTML

Ágota Blogja

Friss topikok

  • Totyika92: köszönöm :) (2014.01.28. 22:30)
  • Totyika92: köszönöm és a szavazatokat is!!! :) (2014.01.28. 12:28) Új év, új kezdet (:
  • Totyika92: köszönöm (2013.07.13. 21:54) MIért nem jön össze semmi?
  • Ilonka Barbara: Hát sajnálom h nem lettem a legjobb barátnőd ! Engem ha mai napig megkérdeznek h ki az vagy k... (2012.09.17. 16:44) Mintha a szívem tört volna össze
  • vibram five fingers sale: Among the vibram five fingers,vibram five fingers classic, vibram five fingers bikila, Vibram five... (2012.08.28. 08:40) Brümm, Brümm.. dudú 8)

Címkék

újra gépel

2013.03.01. 21:09 Ágota920807

...igen szégyelhetem magam... augusztus óta úgymond "téli álmot" aludtam... igen... mondhatom, hogy sajnálom... és nem is keresek kifogásokat... egyszerűen nem volt energiám írni... meg ugye miről... A nyár eltelt... és lassan, lassan ott tartunk, hogy a tél is... Télen idekint minden más... úgymond élet van... mindenki sícuccokban rohangál, és én a kis szadista arra vár, hogy mikor nyal el abban a hatalmas cipőben... Ami engem illet, még odáig nem jutottam el, hogy én is síruhában jelenjek meg, vagy, hogy éppen sielni tanuljak meg... Nem vonz... Sőt már unalmas, hogy az utca teli van sielős német kis emberkékkel... De a hegy gyönyörű... Szebb, mint nyáron. Az idő pfff, -20 vagy attól kevesebb. Fel kell öltözni mitagadás. A napról meg annyit, hogy hiába van hideg... a szemedet vakítja...sőt ha sokáig vagy kint... a bőröd színe is barnább lesz. Munka. Igen.. Télen rengeteg munka van, a sielősök miatt... Karácsonyról meg a szilveszterről ne is beszéljünk. De amit már mindenki észrevett, olvadnak a méteres jégcsapok, és a hatalmas hókupacok is kisebbek lesznek... Aminek én nagyon örülök, hisz a tavasz a kedvenc évszakom... Már a kismadarak csiripelését is hallani... a legszebb a tavaszban. Meg ami jó, jön az április... ami ez esetben azt jelenti, hogy megyünk haza. időpontot még nem tudok pontosan. De az tuti, hogy megyünk haza... De Herceg nélkül... Herceg itt marad, legnagyobb bánatomra :( Mivel Csilla nem jöhet velünk haza, hisz fél éves szerződése van, így ráhadjuk a kis Herceget, hogy ne legyen egyedül. Aminek anyumék nem fognak örülni... De Hercegnek is jó lesz. Nem kell nyugtatózni, és sok sok időt egy kis dobozban tölteni... Ha lesz kedvem még vagy időm mostanában, gépelek még valamit....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://totyika920807.blog.hu/api/trackback/id/tr266142430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása