HTML

Ágota Blogja

Friss topikok

  • Totyika92: köszönöm :) (2014.01.28. 22:30)
  • Totyika92: köszönöm és a szavazatokat is!!! :) (2014.01.28. 12:28) Új év, új kezdet (:
  • Totyika92: köszönöm (2013.07.13. 21:54) MIért nem jön össze semmi?
  • Ilonka Barbara: Hát sajnálom h nem lettem a legjobb barátnőd ! Engem ha mai napig megkérdeznek h ki az vagy k... (2012.09.17. 16:44) Mintha a szívem tört volna össze
  • vibram five fingers sale: Among the vibram five fingers,vibram five fingers classic, vibram five fingers bikila, Vibram five... (2012.08.28. 08:40) Brümm, Brümm.. dudú 8)

Címkék

Új év, új kezdet (:

2014.01.27. 11:43 Ágota920807

...igen, utólag is Boldog új évet mindenkinek! Nyáron írtam utoljára.... sorry... Sok minden megváltozott, azóta voltam otthon is pyéldául a Nővérem is kijött Németbe és nálunk dolgozik. (: Helyzet velem változatlan. Na jó van egy két változás, pl vörös lettem :P Meg most új célom van. Fogyózom :D Jó hülyén hangzik de igen is változtatni szeretnék. Nem nyugszom meg míg olyan csinos nem leszek amilyen én szeretnék. A fogyókúrám nem olyan az igazi, hisz eszek mindent, de mennyiséggel. Találtam egy oldalt, na jó testvérem ajánlotta. www.kaloriabazis.hu A fogyókúrám lényege, hogy nem koplalok ugyanúgy eszek csak odafigyelek mennyiből mennyit, ez az oldal pedig segít, ugyan is a kalóriákat számolom és mellette zumbázok és eljárok edzeni (: Az oldalt ajánlom mindenkinek aki szeretne leadni, ugyan is reggelés után annyi a dolgod, hogy csak beírod menyit ettél és mit a program pedig magától kiszámolja a kalóriákat. Ezzel a programmal már fogytam 3 kg-ot 2 hét alatt. Szeretnék lapos hasat, bár csodával határosnak tartom, ha összejön :D na majd juniusban kiderül sikerült-e.

Munka változatlan, ugyan olyan, bár kicsit kevés a vendég sereg, de jó így is. Lényeg, hogy maradok még egy pár évig. :D

Jövő hónapban pedig nagyon úgy néz ki, hogy elkezdem a jogosítványt, a bibi, hogy idekint.... Szval para van, mert ugye mindent németül... de bízom benne, hogy megbírom csinálni, "ügyes kislány" vagyok én!

Ha minden jól megy májusban haza megyünk (: Pontos dátumot nem tudok... de ráérek még ezzel foglalkozni.

Herceg is jól van... :D amikor utoljára otthon voltunk ki lett ivartalanítva... szval nem kisfiú már :P tudom, tudom, nem szép dolog, de muszáj volt.

Mást nem tudok már mit mesélni, puszantok mindenkit!!!! :*

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://totyika920807.blog.hu/api/trackback/id/tr96142414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenfield 2014.01.27. 12:34:59

Szia! :-) Én is kívánok neked boldog új évet, és sok sikert és kitartást a fogyáshoz!:-) A jogsi megszerzése is biztos fog menni! Hajrááá!!!:-)

Totyika92 2014.01.27. 12:36:45

Köszi a jó kívánságokat kedves tőled (:

doktorneni 2014.01.27. 17:39:13

Szia Én is Németországba élek , igaz kicsit odébb Wolfsburgba, egy fájó szakítás miatt más városba szeretnék végre egyedül szerencsét próbálni! Majd kiderül , mit hoz az élet, csak legyen munkám és minden rendben lesz! Puszi Doktornéni Wolfsburgból

greenfield 2014.01.28. 11:32:12

Gratula a nap képéhez!:-)

Totyika92 2014.01.28. 12:28:40

köszönöm és a szavazatokat is!!! :)
süti beállítások módosítása