HTML

Ágota Blogja

Friss topikok

  • Totyika92: köszönöm :) (2014.01.28. 22:30)
  • Totyika92: köszönöm és a szavazatokat is!!! :) (2014.01.28. 12:28) Új év, új kezdet (:
  • Totyika92: köszönöm (2013.07.13. 21:54) MIért nem jön össze semmi?
  • Ilonka Barbara: Hát sajnálom h nem lettem a legjobb barátnőd ! Engem ha mai napig megkérdeznek h ki az vagy k... (2012.09.17. 16:44) Mintha a szívem tört volna össze
  • vibram five fingers sale: Among the vibram five fingers,vibram five fingers classic, vibram five fingers bikila, Vibram five... (2012.08.28. 08:40) Brümm, Brümm.. dudú 8)

Címkék

Jön tavasz... ami azt jelenti.....

2013.03.06. 18:28 Ágota920807

...hogy közeleg a nyár is, és jól kell kinézni... Így én arra az elhatározásra jutottam, hogy amikor időm engedi eljárok a hotel kondi termébe. Már egyszer megjártam... És nagyon jó érzés volt. Fittebb lettem, na persze másnapra megvolt a mellékhatás is... IZOMLÁZ... De annak ellenére, ajánlani tudom mindenkinek... Kikacsolódik tőle az ember, meg felfrissül, és azért a nem kívánt úszógumikat is eltüntetni, na jó nem egy nap alatt. Éppen ezért szeretném ezt gyakrabban űzni... Senkinek sem árt ugyebár a sport, ha nem tévedek?!

A mai napot illetően...elment... unalamas volt mondhatni, nem sok munka van... kevés a vendég... ami kevés munkával jár... de hétvégén megint 100 felett lesz, szóval akad majd munka bőven...

Ami minket illet, jól vagyunk, nesokára haza megyünk, ahogy azt írtam már... nincs már egy hónap se. Jegyeket is megvettem... amiről nem nagyon számolnék be... mert elájultam majdnem amikor megláttam mennyibe kerül... de Istenem... valahogy haza kell menni... Még nem is vagyok otthon, de szinte inden napra terveim vannak... nem tudom, hogy lesz-e olyan nap, hogy csak belehullok az ágyba és nem csinálok semmit... de azt hiszem lesz egy nagy MEGLEPETÉSEM az otthoniaknak... de ez titok... ha elmondanám nem lenne meglepi. De eljön az ideje annak is, hogy beszámoljak róla. Na megyek edzeni... Jók legyetek odahaza!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://totyika920807.blog.hu/api/trackback/id/tr656142429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása