HTML

Ágota Blogja

Friss topikok

  • Totyika92: köszönöm :) (2014.01.28. 22:30)
  • Totyika92: köszönöm és a szavazatokat is!!! :) (2014.01.28. 12:28) Új év, új kezdet (:
  • Totyika92: köszönöm (2013.07.13. 21:54) MIért nem jön össze semmi?
  • Ilonka Barbara: Hát sajnálom h nem lettem a legjobb barátnőd ! Engem ha mai napig megkérdeznek h ki az vagy k... (2012.09.17. 16:44) Mintha a szívem tört volna össze
  • vibram five fingers sale: Among the vibram five fingers,vibram five fingers classic, vibram five fingers bikila, Vibram five... (2012.08.28. 08:40) Brümm, Brümm.. dudú 8)

Címkék

Felhívás

2014.01.30. 22:36 Ágota920807

Úgy döntöttem, mivel Németországban vagyok, már egy ideje, lassan 2 éve. Így már szereztem egy-két ismerőst aki lehet, hogy nem német, de németül kommunikálunk, és olyan sokszor kérdezték már, hogy látták facebookon, hogy van blogom és szívesen olvasnák, de sajnos nem értik... Így én arra az elhatározásra jutottam, hogy ezentúl minden bejegyzésemet lefordítom németre, hogy az itteni barátaim ismerőseim is értsék. Jó tudom még nem a vagyok egy perfeckt németes, és tudom, hogy a nyelvatni rész még nem igazán megy sőt telis teli lesz helyesírási hibával, de hát Istenem, valahol elkell kezdeni, és szokták mondani gyakorlat teszi a mestert.

A képről meg csak annyit, hogy tudom, nem szokásom magamról kitenni képeket a blogomra, vagyis mostanában... de valahogy ez a kép megtetszett (: semmi másra nem vagyok büszke magamon, csak a szemeimre. szóval tessék zöld szemek aki szereti! (:

Mai napról... Dolgoztam, sok munka volt... elfaradtam a hátam is fáj, de az már vagy 3 napja. De annyira nem fontos. Holnap szintén meló de csak délig :P utána szabadeste! :D :D :D Most pedig elteszem magam holnapra. Pusszantok mindenkit!

Jetzt auf deutsch!

Ich habe schon fast 5 Jahre Blog. Und ich bin schon fast 2 Jahre in Deutschland, und hoffentlich habe ich schon viel gute Freunde da, wer Deutsche sind, oder wir können uns einfach auf deutsch vertehen. Und vielmal habe ich schon gehört, ob habe ich Blog, und schade, dass nur auf ungarisch geschrieben hat. Daswegen habe ich diese Idee, dass, wenn ich etwas hier aufschreibe, erstmal auf ungarisch dann schreibe ich auf deutsch, und so wird kein Problem mehr. Ahso, ab heute könnt ihr schon mein Blog auf deutsch auch lesen (: Aber erstmal soll ich Enstschuldigen sagen, weil ich noch nicht Perfeckt von Deutsche schprace bin. Ich weiss, ich habe noch Problem mit Gramatick aber so ich kann noch ein bisschen korrigieren, wenn ich noch etwas deutsch schreibe, oder? Dann wünsche ich für euch viel spass bei mein Blog, und wenn jemand will kommentar schreiben ganz einfach, unten rechte seite findet ihr "suttogó" einfach auf "suttogó" klikken, dann könnt ihr schon was für mich schreiben! (:

Ahso... von diese Tag... Habe ich gearbeitet, war heute viel Los, bin ich schon müde, und mein Rücke tut weh, warum? Habe ich keine Ahnung... Aber morgen ich habe halb Tag, das heisst, ich soll nur bis zum 12 Uhr arbeiten, dann habe ich Feierabend :D

Von Bild, ich weiss nicht warum, weil Normaleweise ich kein Fhoto von mir auf mein blog drauf mache, aber diese gefällt mir. Warum? Wegen meine Augen. Meine Augen sind die eizigste, was mir gefällt von meine Körper. Aber wer grüne Augen mag, wie ich habe kann jetzt schauen! :P :P xD

Aber jetzt bin ich schon sehr müde. Ich denke, gehe ich ins Bett, und träume ich was schönes. :D und morgen geht wieder los!! Dann schlaf gut! Und vielleicht bis morgen! csiao, csiao!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://totyika920807.blog.hu/api/trackback/id/tr356142411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása