HTML

Ágota Blogja

Friss topikok

  • Totyika92: köszönöm :) (2014.01.28. 22:30)
  • Totyika92: köszönöm és a szavazatokat is!!! :) (2014.01.28. 12:28) Új év, új kezdet (:
  • Totyika92: köszönöm (2013.07.13. 21:54) MIért nem jön össze semmi?
  • Ilonka Barbara: Hát sajnálom h nem lettem a legjobb barátnőd ! Engem ha mai napig megkérdeznek h ki az vagy k... (2012.09.17. 16:44) Mintha a szívem tört volna össze
  • vibram five fingers sale: Among the vibram five fingers,vibram five fingers classic, vibram five fingers bikila, Vibram five... (2012.08.28. 08:40) Brümm, Brümm.. dudú 8)

Címkék

Elgondolkodtam...

2013.04.21. 13:29 Ágota920807

Szokták mondani, hogy az élet nem csak arra való, hogy éljük azt. Fel kell nőnünk hozzá, tapasztalatokat gyűjteni, tanulni a hibáinkból. Vannak dolgok, amiket megbánunk, illetve élvezzük azt. Lehet örömben részünk sírásban, fájadlomban vagy illetve haragban. Minden nap más és más. Lehet rossz, unalamas, illetve jó is.

Én igyekszem, az életem úgy alakítani, hogy nekem jólegyen, illetve megfeleljek az "élet elvárásainak".Új céljaim lettek, amit igyekszem betartani, és bízom annyira magamban, és vagyok olyan makacs, és szánok rá elegednő időt, hogy minden "álmom" valóra váljon.

Történnek dolgok, amitől az ember véleménye teljesen megváltozik. Olyan dolgok váltják ezt ki, mint a csalódások, illetve hibák, vagy egyszerű álmok. Azt hiszem valami ilyesmi történt meg velem is, amitől a véleményem ilettve az érzéseim megváltoztak.

Szóval én úgy döntöttem, hogy innentől kezdve, olyan nő leszek, aki nem döl be semmi szempilla remegtetésnek, illetve szép szónak. Kisebb falat húzok magam köré. Csak előre fogok nézni és a mának élni. Törekszem majd az álmaim céljaim eléréséhez. Sosem fogok hátra nézni, illetve sovárogni, vagy sajnáltatni valamit, vagy éppen magamat. Egyszerű jókislány leszek. Ehhez jelenleg annyi kell, hogy szem lehuny, nagy levegő, kifúj, szem kinyit, és lám új világ!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://totyika920807.blog.hu/api/trackback/id/tr956142424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása