HTML

Ágota Blogja

Friss topikok

  • Totyika92: köszönöm :) (2014.01.28. 22:30)
  • Totyika92: köszönöm és a szavazatokat is!!! :) (2014.01.28. 12:28) Új év, új kezdet (:
  • Totyika92: köszönöm (2013.07.13. 21:54) MIért nem jön össze semmi?
  • Ilonka Barbara: Hát sajnálom h nem lettem a legjobb barátnőd ! Engem ha mai napig megkérdeznek h ki az vagy k... (2012.09.17. 16:44) Mintha a szívem tört volna össze
  • vibram five fingers sale: Among the vibram five fingers,vibram five fingers classic, vibram five fingers bikila, Vibram five... (2012.08.28. 08:40) Brümm, Brümm.. dudú 8)

Címkék

5 nap szabad egymás után???

2013.07.04. 20:31 Ágota920807

Ha előre tudom, haza megyek (: na jó nem, de nem nyaralni jöttem, hanem dolgozni (: De sebaj ha így jött ki, akkor ki kell használni (:

Ma például egész nap mostam... vagyis még mindig mosok (: Ezt utálom a legjobban... mosni... Ugye otthon csak bemész a fürdőbe és kimosod a ruháidat, majd kiteregeted. De ugye itt, nincs mosógép, egy utcával arébb van. Elég kínos a falun végig menni nagy szatyrokkal teli ruhákkal, ez még hagyján ha sok a mosni való, az egész napod abból áll, hogy oda-vissza szaladgálhatsz. De jó, nem pananaszkodom, mert van aki még ennyit sem tud megtenni, mosógép hiánya miatt.

Ami a lényeg ugye szabadnap, még holnap is meg utána is (: Ami egyenlő azzal, hogy ma JOLO. <--- a falu egyetlen egy szórakózó lehetősége... vagyis egy kocsma... Nekem tökéletes. Kinőttem már a diszkólázból. Jobban érzem magam egy kocsmában, egy asztalnál ülve a haverokkal egy két sör vagy wiskykóla társaságában kifújni a fáradt gőzt. Diszkóban egyáltalán nem érzem jól magam. Nem vagyok oda a táncolásért, meg manapság mit lát az ember a szórakozóhelyeken?! Kis tizenéves, had ne mondjam kis p*csák fullra teli alkohollal egymás szájában csüngnek, éppen hogy nem d*nak egymással. Szánalmas... Na ezért is kerülöm az ilyen helyeket. Jó kis kocsma annál jobb nincs esküszöm, vagy talán a házibuli vagy egy grill parti.

Igen már háromnegyed kilenc, nekem meg készülődnöm kellene, hajatmosni, fürdeni, smink, stb, de ugye még a ruhákért is el kellele mennem.

Várom a mai napot, mert ritka egy este lesz, Németország eldugott helyén magyar parti. Ez az amit itt szeretek. Rengetek a magyar, és jól elvagyunk egymásközt. Na jó ez túlzás volt, de vagyunk tizen páran, akik erősen összetartanak. Akik meg nem bekaphatják a kisújjamat. Erről tudnék mesélni...

Sokan odahaza úgy gondolják, kint vannak a jóbarátok, ismerősök külföldön, és telis teli vannak pénzel. Az lehet, de azért a pénzért meg is kell dolgozni. Némelyik otthoni ezért irigy. Ez az eset még a szebbik. De azok a magyarok akik kint vannak, tisztelet a kivételnek. Förtelem. Idekint magyar a magyarnak a legnagyobb ellensége. Inkább nem is köszön a utcán ha látja, hogy magyarul bezélsz vagy meg sem szólal magyarul ki ne derüljön, hogy ő is magyar. Például nem egy magyarral találkoztam már, aki hónapokig titkolta, hogy ő is a nyelvemen beszél. Vagy van idekint olyan is aki a szemedbe mondja, hogy igen magyar vagyok, de utálom a magyarokat.

De a legdurvább ez az eset volt: Bejött a jolóba 4 idegen új arc. Mind férfi volt. Ugye mi magyarok egy asztalnál ültünk 4-5-en. És hallottuk, hogy ezek az alakok is magyarul beszélnek. Én meg, ki más persze, felálltam és megkérdeztem magyarok vagytok? Ők meg igen, azok. Én személy szerint, meg megörültem, hogy úh magyarok stb. Elkeztem kérdezősködni, hisz csak 1000km-re vagy az otthonodtól, örülsz, hogy valalkivel magyarul beszélhetsz, megkérdeztem, hogy honnan jöttetek? Erre mi volt a válasz? Ki vagy te nyomozó?

Elég sok olyan magyar is van aki elvan szállva magától, hogy kint dolgozik és szószerint elfelejti milyen sz*os pi*ból esett ki annak idelyén. Olyan "Ki ha én nem" Igen erre szokták mondani, hogy a pénz megváltoztatja az embert... de mindegy is...

Ennyit a magyarokról... De vannak itt rendes emberek is, akikkel ma is találkozom. És örülök azért, hogy nem mindegyik magyar ilyen tapló. Bár sajnos sok van idekint. Na de egy szónak is száz a vége, itt az ideje elmenni a ruhákért, mert maguktól nem terítődnek ki, meg ideje volna kézülődni is.

pá-pá

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://totyika920807.blog.hu/api/trackback/id/tr286142420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása