HTML

Ágota Blogja

Friss topikok

  • Totyika92: köszönöm :) (2014.01.28. 22:30)
  • Totyika92: köszönöm és a szavazatokat is!!! :) (2014.01.28. 12:28) Új év, új kezdet (:
  • Totyika92: köszönöm (2013.07.13. 21:54) MIért nem jön össze semmi?
  • Ilonka Barbara: Hát sajnálom h nem lettem a legjobb barátnőd ! Engem ha mai napig megkérdeznek h ki az vagy k... (2012.09.17. 16:44) Mintha a szívem tört volna össze
  • vibram five fingers sale: Among the vibram five fingers,vibram five fingers classic, vibram five fingers bikila, Vibram five... (2012.08.28. 08:40) Brümm, Brümm.. dudú 8)

Címkék

Mintha a szívem tört volna össze

2012.08.11. 13:48 Ágota920807

 Tudom, hogy ezt nem meséltem el... megmondom őszintén a sztorit nem is szeretném... nem lenne tisztességes azokkal szemben akikről szó van... csak röviden...

Amikor az általános sulit kijártam, rájöttem arra, hogy nekem nincseken olyan barátaim/barátnőjeim akikre bármikor számíthatok... jóban voltam mindenkivel, de még sem volt olyan akit ki emelhettem volna a többi közül, hogy igen is Ő az én legjobb barátom/nőm, akire bármikor számíthatunk és a barátságunk örökké tart... Erre anyukám azt mondta, várj még kicsim... az igazi barátságok később születnek meg... közép suliban vagy a munkahelyen...

Igaza volt anyumnak... Amikor elkezdtem a közép sulit, két igazi barátságra leltem... ők voltak a mindeneim... imádtam őket... nekik elmondhattam bármit, velük önmagam lehettem... egyszerűn boldog voltam velük... de 2 év után útjaink ketté váltak de a barátság megmaradt... nem találkoztunk olyan sűtrűn, mint régen, de én igyekeztem... meglátogattam őket az osztályban, vagy csak a suliban összefutva de beszélgettünk, vagy néha-néha a szabaddélutánomat velük töltöttem... de még mindig önmagam lehettem melletük... Ha megláttam őket a szám a fülemig ért... szval ez a bartátság az az igazi, amire mindenki vágyik...

Igen ám... csak ugye végeztünk a sulival... én pedig jöttem ide... a lényeg, hogy az utolsó napjaim Magyarországon, elég szőrnyűek voltak... nagyon csúnyán összevesztünk... (ezt nem szeretném elmesélni) nem így szerettem volna tőlük elköszönni... A mai napig nem békültünk ki... Most így visszaemlékezve mind a hármónk makacs volt és gyerekes... Mind a hárman hibásak voltunk abban amit elküvettünk, illetve nem követtünk el... és túl makacsak voltunk bocsánatot kérni vagy éppen az igazat elmondani... Sajnálom, hogy egy ilyen barátságnak így kellett befejeződnie... A veszekedés ellenére nekem még mindig nagyon hiányoznak... megölelném őket... de nem lehet... De ami a legjobban fáj... ma kellett rájönnöm, hogy olyan barátság ami a miénk volt... nem volt igazi, hiába látom úgy... én voltam a kakkukktojás... pl... melyik barátom tenné meg értem, hogy eljön ide és meglátogat??? ők ketten biztos nem... ma rá jöttem... és olyan érzés, mint ha a szívem tört volna össze... fáj... kb az h ő mivel érdemelte ki? és én miért nem???

Most arra gondoltok, hogy akkor anyumnak miért volt igaza, hogy az igazi barátságok később jönnek létre... Mert amikor ezekben a pillanatokban magam alatt voltam, még sem voltam egyedül... akkor jöttem rá... hogy az igazi barátom akire számíthatok, ő velem volt ezekben az órákban... Átbeszéltünk az egész napot és még az utolsó óráimat Magyarországon vele töltöttem... mert fontos vagyok neki. És erre most jöttem rá. És boldog vagyok, hogy neki számítok valamit. És nagyon nagyon hiányzik... megölelném de sajnos nem lehet... De ha haza megyek az lesz az első, hogy elmegyek hozzá és Megölelem és megöszönök neki mindent! Megköszönöm, hogy a barátnője lehetek! (:

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://totyika920807.blog.hu/api/trackback/id/tr636142437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RáczkopfAnett 2012.08.12. 11:31:32

én szeretlek!! akár miylen marhák is vagyunk,az eltöltött idö együtt felejthetetlen!!!sztem akármit is mondhatnk,igaz barátság volt az..az hogy hozzád nem mentem le ide igen,kicsit furcsa ezt belátom,de ezer dolog történt velemis Ágota,jo volt otthon lenni,Bácsalmáson..A Vili ezt pedig ugy oldotta meg,h nem kérdezte jövök e,hanem cselekedett h jönnöm kelljen mindenféleképpen..igaz barátság oda vissza,Te is jöhettél volna,ha csakazértsem,akkor annak már ott vége van..mindketten hibásak vagyunk ebben,nem csak én,és nemis csak Te..itt vagyok németbe,szombatig,én ráérek végig,a pénzem nem nagyon engedid meg az utazást,de itt vagyok..Sajnálom!

vibram five fingers sale 2012.08.28. 08:38:30

Among the vibram five fingers,vibram five fingers classic, vibram five fingers bikila, Vibram five fingers bikila ls, vibram five fingers jaya, vibram five fingers treksport and vibram five fingers komodosport are more suitable for some indoor fitness and running. Cheap vibram five fingers sale in http://www.bestvibramshoes.com, welcome to choose your favorite shoes!

Ilonka Barbara 2012.09.17. 16:44:58

Hát sajnálom h nem lettem a legjobb barátnőd ! Engem ha mai napig megkérdeznek h ki az vagy ki volt akkor a te nevedet mondom mindig ! De én hiába hívtalak bulizni vagy csak üljünk össze és beszélgessünk neked mindig dolgoznod kellet nem volt rám időd pedig én is doliztam és ha azt mondod h neked ekkor meg ekkor jó akkor én megcsináltam volna h nekem is jó legyen de csak azt a választ kaptam h nem jó nem érek rá dolgozok és biztos dolgoztál is csak akkor gondold végig , hogy nem biztos , hogy csak a másik ember a hibás és ha én nem írtam rád fészen akkor te sem írtál rám és beleuntam , h csak én vagyok rád kíváncsi és csak engem érdekel ez a barátság !!!! Sajnálom de ez rosszul esett !!!!!!!!:'(
süti beállítások módosítása