HTML

Ágota Blogja

Friss topikok

  • Totyika92: köszönöm :) (2014.01.28. 22:30)
  • Totyika92: köszönöm és a szavazatokat is!!! :) (2014.01.28. 12:28) Új év, új kezdet (:
  • Totyika92: köszönöm (2013.07.13. 21:54) MIért nem jön össze semmi?
  • Ilonka Barbara: Hát sajnálom h nem lettem a legjobb barátnőd ! Engem ha mai napig megkérdeznek h ki az vagy k... (2012.09.17. 16:44) Mintha a szívem tört volna össze
  • vibram five fingers sale: Among the vibram five fingers,vibram five fingers classic, vibram five fingers bikila, Vibram five... (2012.08.28. 08:40) Brümm, Brümm.. dudú 8)

Címkék

Mesélni való, hisz most bőven akad

2013.08.02. 20:52 Ágota920807

Voltak, kint anyuék. (: Nagyon jó volt. Bár az utazás... a fene egye meg. Ugye elmentem eléjük Münchenbe. Másfél órát vártam rájuk, hisz az én vonatom nem úgy jött ahogy szerettem volna... Azután amikor megjöttek, ugye mindenki egymás nyakába ugrott. Hisz csak 3 hónapja nem láttam őket. Csak a bibi ott kezdődött, hogy a vonatunk Sonthofenbe nem érkezett meg. Így megint 2 órát kellett várni a másikra. És persze a késés miatt, az utolsó buszt Oberjochba lekéstük, így taxival kellett haza mennünk.

Másnap reggel elmentünk, megnézni Európa egyik legszebb kastélyát, Neuschwanstener Schloss. Immár másodjára. (: /valahogy nem tudok betellni vele, így ma is ott voltam/ Másnap bementünk vásárolni a városba. Harmad nap túráztunk egyett, és megmutattam anyuéknak a hotelt ahol dolgozom. Majd vasárnap fájdalmas búcsú, és ismént minden a régi kerékvágásban folyt.

Ami mostanában történik... Igen érdekes szituációk vannak, kisebb nagyobb veszekedések, illetve sz@rkeverések. Próbálok erre fényt deríteni... Mert ezt nem szeretem. Hallottam innen is ezt azt, amonnan is ezt azt... de majd a végére járok. Mesélni nem akarok róla... majd esetleg akkor, amikor minden kiderül.

Tegnap este, kimentünk hullócsillag lesre. Nagyon jóvolt. Régen láttam már ilyen tisztának az eget. És szerencsénkre rengetek hullócsillagot láttunk. Persze kívántam is ám!

Ma ismént ellátogattunk a kastéylhoz két kedves barátommal. Bohóckodások és hülyeségekkel fűszerezve, persze. Utána este elmentünk a Moorbadra, ott is baromkodtunk egy kört. Mostanra meg már elfáradtam, fürdök és benyomok egy filmet. szval jóccakát!

ui.: A képet még én fényképeztem anno tavasszal. (:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://totyika920807.blog.hu/api/trackback/id/tr796142415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása