HTML

Ágota Blogja

Friss topikok

  • Totyika92: köszönöm :) (2014.01.28. 22:30)
  • Totyika92: köszönöm és a szavazatokat is!!! :) (2014.01.28. 12:28) Új év, új kezdet (:
  • Totyika92: köszönöm (2013.07.13. 21:54) MIért nem jön össze semmi?
  • Ilonka Barbara: Hát sajnálom h nem lettem a legjobb barátnőd ! Engem ha mai napig megkérdeznek h ki az vagy k... (2012.09.17. 16:44) Mintha a szívem tört volna össze
  • vibram five fingers sale: Among the vibram five fingers,vibram five fingers classic, vibram five fingers bikila, Vibram five... (2012.08.28. 08:40) Brümm, Brümm.. dudú 8)

Címkék

2010.08.22. 18:29 Ágota920807


Nah még is vissza jöttem... H miért nem tudom... Egyszerűen unatkozom... Úgy elmennék sétálni..., de meleg van nagyon... a barátaimmal is úgy összefutniék.. meg minden... Most hírtelen mindent csinálnék... xD verset is már olyan rég írtam... Azt is írnék már...de nincs ihlet... meg miről írjak?? Régen mindig elkapott az ihlet.. Most meg nem jön... én nem tudom most mi van velem... Kajak egyszerre csinálnék mindent... vizipipáznék is, röplabdáznák is, tollasoznék is... rajzolnék is, fotózgatnák is, írnék is mesélnék is de miről xD Ma sem történt nagyon semmi... elmosogattam... és ennyih..., de már a pánik jelző is kiakadt... Mingyi iskolaaaa.... bühühü.... :'( Egyáltalán nem várom egyáltalán... Hiányzik a régi osztály... Sokkal jobban éreztem ott magam mint itt... jó nem azt mondom, h utálom a mostani osztályomat, mert nem utálom... de senkivel sem vagyok úgy el... akivel meg elvoltam átment másik osztályba... Szval h most kivel leszek abszolúlt nem tudom... Én leszek az osztályban a kilökött fekete bárány... De most nem tok mit csinálni... Próbáltam az egy évben beilleszkedni... de teljesen más világ ez az osztály... nincs különösen senkivel sem bajom... viccesek ,nagyszájúak, a fiúk "nagymenők" xD de úgy mégsem az igazi... jó vannak akiket kevésbé kedvelek... de gondolom vannak olyanok akik, pl engem nem bírnak... ilyen a világ... szval nem tom... nem várom a sulit nagyon nem... :( De furi... eddig a tanulás miatt nem vártam... most meg pont fordítva... rájöttem már, h tanulni kell!! És ebben az évben a tanulásra fordítom az időm... persze nem akarok könyv móly lenni..., de jobb eredményeket akarok, ha azt szeretném, hogy legyen belőlem valaki... Muszáj lesz ebben az évben rákészülni az SZ.K.T-ra [SZ.K.T= Szakma Kiváló Tanulója] nagyon szeretném megnyerni... Mert tudom, hogy képes lennék rá... Szval ha szeptember elsején átlépem a suli kapuját ,nagy levegőt veszek és belépek az osztályterembe, köszönök mindenkinek, és az első padban foglalok helyet... Az biztosan szabad lesz.. Ugyan is senki nem szeret elől űlni... jah és persze ablaknál (: imádom ha tavasszal rám süt a nap a padban (: Szval ennyit a suliról..., de még próbálom élvezni a nyarat ameddig tehetem (: majd még jelentkezem (:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://totyika920807.blog.hu/api/trackback/id/tr376142744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása