HTML

Ágota Blogja

Friss topikok

  • Totyika92: köszönöm :) (2014.01.28. 22:30)
  • Totyika92: köszönöm és a szavazatokat is!!! :) (2014.01.28. 12:28) Új év, új kezdet (:
  • Totyika92: köszönöm (2013.07.13. 21:54) MIért nem jön össze semmi?
  • Ilonka Barbara: Hát sajnálom h nem lettem a legjobb barátnőd ! Engem ha mai napig megkérdeznek h ki az vagy k... (2012.09.17. 16:44) Mintha a szívem tört volna össze
  • vibram five fingers sale: Among the vibram five fingers,vibram five fingers classic, vibram five fingers bikila, Vibram five... (2012.08.28. 08:40) Brümm, Brümm.. dudú 8)

Címkék

3 nap

2012.08.04. 20:16 Ágota920807

igen... 3 nap és "két x-es" leszek... régen már ebben a hónapban majd ki ugrottam a bugyimból és vártam, hogy hetedike legyen... most meg...?? Látszik, hogy öregszem... olyan vállrángatva száj lelógatva... "hm 3 nap" és 2 x..." pont úgy nézek ki, mint akinek az életkedve ment volna el... pedig nem... várom is, nem is... de nem olyan már mint régen volt... meg ez a második évem, hogy itt Oberjochban ünneplem... ünneplem?? nem lesz ebből nagy ünneplés... max megiszok 1 üveg sört a kis kocsmában haza jövök és lefekszem... másnap úgy is dolgoznom kell... De azért na... 20 év? azért az szép... vén öreglány leszek... xDHirtelen most az jutott eszemb, mennyi minden történt velem az elmúlt évben... pl.: németország, utolsó év a suliban, szallagavató, SZKT, ballagás, szakmunkásvizsga és ujra itt... németben... elég sok minden... Hogy a fejem felnött-e már a koromhoz képest? abszolúlt nem tudom... Hol okoskát "játszom". hol a kisgyereket, vagy a szőke butát, vagy csak önmagam... ami anyum szerint a "hebrencs kis Ágota" ne kérdezzétek mi az a hebrencs... én sem tudom... De azért arra büszke vagyok, hogy a lassan húsz éves fejjemmel elintéztem egy külföldi állást magamnak meg krisznek. anyuci meg apuci segítsége nélkül... Ketten utaztuk át fél vagy negyed Europát... nem volt ott anyuci meg apuci, hogy fogják a kezem... szval büszke vagyok rá, hogy egyedül ennyi idősen itt vagyok, ahol most tartok... saját lakást , külföldi munka stb... ne nem is húzom tovább a szót... mondókámat elmondtam puszzantok mindenkit odahaza! (:

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://totyika920807.blog.hu/api/trackback/id/tr876142440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vibram five fingers sale 2012.08.28. 08:39:18

Among the vibram five fingers,vibram five fingers classic, vibram five fingers bikila, Vibram five fingers bikila ls, vibram five fingers jaya, vibram five fingers treksport and vibram five fingers komodosport are more suitable for some indoor fitness and running. Cheap vibram five fingers sale in http://www.bestvibramshoes.com, welcome to choose your favorite shoes!
süti beállítások módosítása